Produkt dnia
TKANINA WISKOZOWA CARLA
TKANINA WISKOZOWA CARLA
36,00 zł
mb
TKANINA WISKOZOWA ALAYA RED
TKANINA WISKOZOWA ALAYA RED
38,00 zł
mb
TKANINA WISKOZOWA AMANDA WHITE
TKANINA WISKOZOWA AMANDA WHITE
35,00 zł
mb
MUŚLIN BAWEŁNIANY BIAŁY - CĘTKI
MUŚLIN BAWEŁNIANY BIAŁY - CĘTKI
35,00 zł
mb
Reklamacje i zwroty

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 602-828-676.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez:  przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@tkaninynadziejki.pl lub telefonicznie: 602-828-676. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku “O prawach konsumenta” Klient ma prawo zrezygnować z towaru kupionego w sklepie internetowym, bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki przez Klienta bądź osobę trzecią nie będącą przewoźnikiem.

Za odesłane produkty zwracana jest pełna kwota ich wartości wraz z kosztem dostarczenia towarów (bez dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia towaru innego niż najtańszy oferowany przez Sklep oraz bez bezpośrednich kosztów zwrotu towaru) niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Zwracany towar powinien zostać należycie zabezpieczony na czas transportu, nie może nosić śladów uszkodzeń. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Poinformuj Nas o chęci odstąpienia od umowy zawartej na odległość przed upływem terminu oraz prześlij numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z całą jego zawartością.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Zwroty towaru wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.

Wzór formularza odstąpienia od umowy: Wzór formularza odstąpienia od umowy

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl